مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر دوره آموزشی اصول و فنون دفاعیات در هیات‌های مالیاتی را برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر ، عباسی، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه تمام شرکتها یا افرادی که در ایران فعالیت […]

دوره آموزشی اصول وفنون دفاعیات در هیات‌های مالیاتی برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر دوره آموزشی اصول و فنون دفاعیات در هیات‌های مالیاتی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر ، عباسی، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه تمام شرکتها یا افرادی که در ایران فعالیت اقتصادی اعم از خرید، فروش و یا ارایه خدمات انجام می‌دهند، باید در حوزه مالیاتی محل فعالیت تشکیل پرونده بدهند و با توجه به اینکه این افراد از حقوقی به نام حقوق مؤدیان در مالیات برخوردارند، باید از تمام تکنیکها و مکانیزم‌های صحیح دفاع از حقوق خویش آگاه باشند.

وی افزود: در این دوره آموزشی نحوه تشخیص دفاعیات این شرکتها یا افراد از جریمه‌ها، محاسبه مالیات، تشخیص مالیات به صورت کاملا قانونی و علمی آموزش داده شده و چکیده مطالب از ابتدا تا انتهای دفاعیات اعم از تشکیل پرونده درحوزه مالیاتی و نحوه ثبت اعتراضات جهت ارایه به هیأتها آموزش داده می شود.

ایشان خاطرنشان فرمودند: علاوه بر آن تمام اصول و قوانین مربوطه اعم از نحوه ثبت اعتراض، نحوه دفاع در هیات‌های مالیاتی، نحوه اخذ رای مثبت، انواع ابلاغ‌ها، ارسال‌ها، قراردادها، دستورالعمل‌های دادرسی مالیاتی، ارایه چندین سری اوراق مالیاتی و چند نمونه از انواع دفاعیات و اتفاقات واقعی در حوزه‌های مالیاتی و پرونده‌هایی که به سرانجام رسیده و نهایتا هرآنچه نیاز است که یک مدیر ارشد در نحوه دفاعیات مالیاتی و اخذ رأی مثبت را بداند، تحلیل و بررسی می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88807008-88892144-88895969 تماس بگیرند.