بوت کمپ تخصصی مدیریت مد و برندینگ پوشاک

بسمه تعالي بوت کمپ تخصصی مدیریت مد و برندینگ پوشاک "مُد و لباس" مقوله اي است كه هم زمان به عنوان يك هنر و يك صنعت مورد توجه می باشد. اين آميزه ي هنر و صنعت در سال هاي اخير به جايگاه خوبي در كشور دست يافته است اما هنوز راه زيادي دارد تا جايگاه واقعي خود را در جامعه پيدا كند. دانشگاهي شدن اين رشته ي جذّاب در دو دهه ي اخير، مشاركت رشته ها و تخصّص هاي مرتبط در كسب و كارهاي مد و لباسي، فعال شدن مشاغل فراوان در فضاي مجازي، حسّاسيت و رقابت بسيار زياد طراحان، مزون داران، توليدكنندگان، هایپر مارکت ها و ظهور استارت آپ ها همه و همه مؤيّد این مطلب است و روزهاي بهتر و روشنتري را در آينده نويد مي دهد. جهاد دانشگاهي صنعتي اميركبير(پلی تکنیک تهران) با بيش از ربع قرن تجربه فعاليت در حوزه هاي فرهنگي، پژوهشي و آموزشي کابردی، انجام پروژ‌هاي بزرگ تحقيقاتي و صنعتي براي رفع نيازهاي اساسي و استراتژيك كه با اتّكا به توان علمي و تخصصي داخلي صورت پذيرفته است و تلاش براي دستيابي به فنّاوري‌هاي پيشرفته و بومي‌سازي فناوري مورد نياز توسعه كشور، اين نهاد را در جايگاه پل ارتباطي دانشگاه و جامعه قرار داده ‌است.. جهاد دانشگاهي صنعتي اميركبير با توجه به سوابق پیشین خود در زمینه پوشاک و همچنین با استفاده از اساتيد متخصص و نخبه و با توجه به اعلام نیاز فراگیران عزیز و نیاز بازار کار اقدام به برگزاری "بوت کمپ تخصصی مدیریت مد و برندینگ پوشاک" نموده است. یکی از وجه تمایز های این دوره با دوره های مشابه ای که درحال برگزاری است کاربردی بودن و استفاده از اساتید مجبرب توانمندی است که خود در صنعت پوشاک کارآفرین و دارای تجربه های منحصر به فردی هستند. سرفصل های این دوره که در دو روز برگزار میگردد عبارتند از: مدیریت فروش، بازار یابی دیجیتال و ارزش محور برندینگ و مهارت ثبت برند اصول و روش کسب و کارهای استارت اپی و جذب سرمایه نشست انتقال تجربه با حضور چهره های موفق همچنین در انتهای دوره به فراگیران محترم ، گواهينامه معتبر اعطا خواهد شد.