نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی

1.ابتدا وارد سایت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیر کبیر به نشانی اینترنتی http://edu.jdamirkabir.ac.ir شده و بر روی گزینه (( ورود به سامانه رویش)) در صفحه اول سایت کلیک نمایید.


2- سپس در صفحه جدید بر روی ((ورود به سامانه رویش یا ثبت نام )) کلیک نمایید.

 


 

3-چنانچه قبلا در سیستم ثبت نام نموده اید و اطلاعات شما در سیستم رویش ثبت شده است گزینه ((من فراگیر سامانه هستم وقبلا ثبت نام نموده ام)) را انتخاب نمایید و در غیر این صورت گزینه ((من فراگیر جدید هستم و می خواهم برای اولین بار ثبت نام کنم )) را انتخاب کنید.

 


4- حال در قسمت واحد/سازمان ها ((امیرکبیر)) و در قسمت مراکز انتخابی ((مرکز شماره یک)) را انتخاب نمایید.سپس در قسمت های کارگروه های مرکز انتخابی و انتخاب طبقه بندی با توجه به دوره مورد نیاز خود کارگروه وطبقه بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

5-سپس از فهرست ارائه شده در پایین صفحه دوره مورد نظر خود را جستجو نمایید.برای انتخاب دوره مورد نظر روی علامت ((+)) کنار نام دوره در ستون انتخاب کلیک نمایید.

6-پس از انتخاب دوره های مورد نظر روی گزینه مرحله بعد که در قسمت انتها و ابتدای صفحه قرارگرفته است کلیک نمایید.

7-صفحه درخواست ثبت نام و تعهد را به دقت مطالعه نمایید و پس از آن روی مرحله بعد کلیک کنید.

 

8-صفحه آیین نامه ثبت نام و قوانین برگزاری دوره ها وانصراف را مطالعه نمایید و درصورت تایید آن روی گزینه شرایط را مطالعه نمودم ومی پذیریم کلیک نمایید.

 

9-در این مرحله مشخصات شخصی خود را جهت ثبت در سیستم ثبت نام رویش وارد نمایید.(پرکردن فیلدهای ستاره دار جهت ثبت نام ضروری می باشد)پس از تکمیل قسمت های مشخص شده روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

10- در این قسمت ضمن بررسی اطلاعات وارد شده می توانید کد تخفیف خود را وارد نموده و سپس با انتخاب گزینه ((بررسی کد تخفیف)) از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.

 

11-پس از وارد کردن کد تخفیف در ادامه صفحه مجموع هزینه ها ،مبلغ تخفیف و مبلغ قابل پرداخت را مشاهده می نمایید.

مبلغ قابل پرداخت را می توانید از طریق درگاه بانک اینترنتی و یا از طریق ثبت فیش بانکی،پرداخت نمایید.

پس از انتخاب نوع پرداخت روی گزینه ((پرداخت و ثبت نهایی)) کلیک کنید . 

 

12-پس از تایید پرداخت روی گزینه تکمیل فرایند خرید کلیک نمایید و از  صفحه کدرهگیری پرینت و یا پرینت اسکرین (Print Screen)  گرفته و نزد خود نگاه دارید.

جهت دریافت نسخه PDF راهنمای ثبت نام انلاین در دوره های آموزشی فایل زیر را دانلود نمایید.

راهنمای ثبت نام دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر