برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی – تخصصی توانمندسازی و اشتغال زایی برای اعضاء و خانواده کارکنان ناجا

برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی – تخصصی توانمندسازی و اشتغال زایی برای اعضاء و خانواده کارکنان ناجا به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر: جهاد دانشگاهی طبق تفاهم نامه امضا شده فی مابین این نهاد و موسسه خدمات معیشت کارکنان ناجا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی – تخصصی توانمندسازی و اشتغال زایی برای اعضاء و خانواده کارکنان ناجا نموده است. این دوره‌ها با هدف توانمندسازی تخصصی و مهارت افزایی اعضاء و خانواده کارکنان ناجا در سطح کشور از تاریخ 31 تیر ماه سال جاری آغاز شده و تفاهم نامه ایجاد شده بین این واحد با موسسه خدمات معیشت کارکنان ناجا تا سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت طبق این تفاهم نامه متقاضیان مشمول این طرح از 20% تخفیف ثبت نام در دوره‌های آموزشی به‌همراه شرایط تقسیط تا 6 قسط بهره‌مند خواهند شد.
همچنین به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر افراد شرکت کننده پس از طی این دوره‌های آموزشی، مهارت‌های بیشتری را ویژه ورود به بازار کار در زمینه‌های عمومی و تخصصی ، کسب خواهند نمود. لازم به ذکر است متقاضیان استفاده از طرح فوق با در دست داشتن معرفی نامه از شعبات موسسه خدمات معیشت کارکنان ناجا به آدرس: خیابان حافظ، روبروی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انتهای کوچه آرژانتین، خیابان پورموسی، پلاک ۳۴ مراجعه فرمایند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن‌های ۸۸۸۹۲۱۴۴ و ۸۸۸۰۷۰۰۸ و ۸۸۸۹۵۹۶۹ تماس حاصل کنند.

جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر به عنوان نهاد تأیید صلاحیت شده و مجاز آموزش‌های ویژه کارکنان دولت ، آمادگی دارد دوره های آموزشی ضمن خدمت مورد نیاز سازمانها، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی براساس نیازسنجی های صورت پذیرفته در هر بخش را برنامه‌ریزی و اجرا نماید.

جهت ثبت نام آنلاین یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید:

برای ورود به سامانه رویش یا ثبت نام از داخل محوطه دانشگاه امیرکبیر اینجا کلیک فرمایید

برای ورود به سامانه رویش یا ثبت نام از خارج محوطه دانشگاه امیرکبیر اینجا کلیک فرمایید